Toekomst van ons gebouw “De Kamers”

Na veel jaren van onzekerheid en afwachten is het eindelijk duidelijk wat er met het mooie gebouw wat eens ‘De Kamers” heette en waar de Veenkerk haar vieringen houdt, gaat gebeuren.

De eigenaar de Alliantie heeft besloten het pand te verkopen aan drie initiatiefnemers te weten Bzzzonder, Bzzzzondere Gasten en de Veenkerk. De laatste zal geen eigenaar worden van het pand, dat is financieel niet mogelijk. Wel zullen wij een deel van de exploitatie voor onze rekening gaan nemen. Uiteraard zullen wij het gebruiken als vierplek op zondag. Nu het pand weer de hele week open zal zijn, mogen we als vaste huisgenoot ook meedenken en meedoen in het opzetten en uitvoeren van activiteiten voor de Veenkerk én de wijk Vathorst. Hoe dat allemaal precies gaat lopen, wie wat gaat doen en hoe we het vorm gaan geven, daar voeren we op dit moment gesprekken over met de andere partners. Zeker is wel dat de Veenkerk nu na al die jaren eindelijk verzekerd is van een vaste plek in de wijk.  Reden voor feest!