Vacature website

De Veenkerk heeft een supertoffe website en nieuwsbrief. Digitaal is heel veel informatie terug te lezen voor leden en geïnteresseerden. Als Veenkerk willen we daarnaast steeds meer naar buiten uitdragen wie we zijn en wat we doen. Veel mensen werken hier al aan mee en er worden mooie initiatieven opgestart. De website kan hierin ondersteunen, maar ook dat vraagt werk. Om alle ideeën ook online een plek te geven en beter vindbaar worden voor nieuwe leden, willen we met de website aan de slag en deze voorzien van een nieuwe, frisse vormgeving. Dit doen we nu met een beperkt aantal mensen. We zoeken daarom mensen die ons willen helpen met:
  1. de grafische vormgeving van de website en/of
  2. het bouwen van de website zelf.
Lijkt het je leuk om te helpen bij het re-design van de website? Dan zoeken we jou! Kennis of ervaring zijn fijn, maar niet noodzakelijk. Als je het leuk lijkt hiermee aan de slag te gaan het graag wil leren, horen we ook graag van je! Meer informatie of aanmelden? Mail naar jessica.ruijs@veenkerk.nl