TOEKOMST VEENKERK

De toekomst van de Veenkerk in De Kamers is onzeker. Want we geven meer uit dan er binnenkomt. Het gaat om zo’n € 26.000 op jaarbasis. Maar er wordt aan gewerkt!

De eerste € 4000 is binnen, zoals u vorige week kon lezen. Van vier Veenkerkers die ieder € 1000 extra bijdragen. Nog 22 leden die dit doen, en het gat is dicht! Maar: ook kleinere bijdra-gen zijn welkom, bijvoorbeeld van mensen die ‘Vriend van de Veenkerk’ worden.

Vrienden van de Veenkerk
Want niet alleen onze leden dragen de Veenkerk een warm hart toe. Denk daarbij aan familie, kennissen en vrienden van Veenkerkleden, die bij zouden willen dragen. Maar denk ook aan anderen, zoals een ondernemer, een vaste luisteraar van de livestream of iemand die regelmatig in de Veenkerk komt, maar elders lid is. Voor die mensen is een mooie folder opgesteld, die met Pasen in de kerk zal worden uitgedeeld. Ook zij kunnen bijdragen aan ons voortbestaan.

Word zelf ‘Vriend van de Veenkerk’ óf maak je familie, vrienden, kennissen of iemand anders ‘Vriend’ met deze folder! Meer info en aanmelden als vriend: https://veenkerk.nl/vrienden.

Thermometer
Sinds kort publiceren we in de nieuwsbrief een thermometer, waarop is af te lezen welk deel van het tekort we hebben ingelopen. Die zal regelmatig in de vieringen rond de mededelingen in beeld komen. Zo houden we met elkaar de vinger aan de pols.

Namens de Werkgroep Toekomst Veenkerk,

Patrick Donath, Ferdinand Contant en Peter Siebe