We zoeken nieuwe oppassers voor de oppasdienst!

Vanaf april hebben we weer – vooral volwassen – handen nodig om de oppasdiensten te kunnen draaien. Vind jij het leuk om er een gezellig uurtje van te maken met de kleintjes van de Veenkerk? Tijdens een oppasdienst lezen we voor, zitten we heerlijk met baby’s op schoot en dagen we de grotere peuters uit met spelletjes. En natuurlijk verschonen we hier en daar een luier of poetsen we een snotneus.

Voorafgaand aan de viering zorgen we dat de ruimte speel-proof is en naderhand ruimen we vlot op. Als volwassene draai je één of twee oppasdiensten per kwartaal, samen met minimaal één tiener. Je kunt hierbij natuurlijk je eigen voorkeuren aangeven! Fijn als we zeker twee nieuwe volwassenen kunnen toevoegen aan de oppas-pool, zodat de oppasdienst kan blijven draaien tijdens elke viering.

Geef je op via Ineke Maatjes: (ineke.maatjes@veenkerk.nl) of kom na een viering even langs voor meer informatie!