Toelichting Abonnement

Om kerk te kunnen blijven is vernieuwing nodig, niet alleen in de zondagse dienst en doordeweekse activiteiten, ook financieel. Door over te gaan op een abonnementsvorm maken we onze financiële toekomst gezonder en eenvoudiger. We zijn er namelijk van overtuigd dat een abonnement beter past in de huidige tijd en dat dit meer oplevert. In het abonnementsbedrag is ook de bijdrage voor de solidariteitskas opgenomen. Het gekozen abonnementsbedrag wordt maandelijks afgeschreven tot je zelf aangeeft dat dit (even) niet meer wenselijk is. We komen vanaf nu niet meer jaarlijks langs voor de vrijwillige bijdrage in de vorm van de actie Kerkbalans.

Iedereen is en blijft welkom!

Laten we voorop stellen dat iedereen welkom is en blijft binnen de Veenkerk, ongeacht je gekozen abonnementsbedrag. Ook als je op dit moment geen financiële bijdrage kan/wil leveren!

Geef nu voor de kerk van morgen

We hebben uitgerekend dat we maandelijks gemiddeld € 39,50 per huishouden nodig hebben om als kerk kostendekkend te zijn. We realiseren ons dat dit bedrag niet voor iedereen haalbaar is, zeker in deze onzekere tijd. Het bedrag geeft dus aan wat de Veenkerk gemiddeld nodig heeft. Misschien kun en wil je meer geven? Dat waarderen we enorm, je geeft daarmee indirect voor de mensen die even wat minder kunnen missen. Dat is ook “samen kerk zijn”!

Maak nu je abonnementskeuze

Je kunt het inschrijfformulier voor het Veenkerk Abonnement hier downloaden. Het gekozen abonnementsbedrag wordt maandelijks afgeschreven.

Eenmalig geven

Wil je eenmalig een gift doen? Dat kan uiteraard ook! Je kunt dat ook op het formulier aangeven. Zo weten we dat we rekening kunnen houden met een eenmalige gift. Je moet dan wel zelf het bedrag overmaken op het aangegeven rekeningnummer.

Heb je je keuze gemaakt? Je kunt je inschrijfformulier in een gesloten envelop inleveren op zondagen in de Kamers. Liever digitaal inleveren? Maak dan een foto of scan van het ingevulde en ondertekende formulier en mail dit naar abonnement@veenkerk.nl.