Indexatie Veenkerk Abonnement

Wat fijn dat je samen met ons de Veenkerk vormt! We willen een blijvende bron van verwondering zijn, door de weeks, in samenkomsten, evenementen en kleine ontmoetingen. In het omzien naar elkaar en naar medebewoners van onze wijk.

Om te kunnen blijven doen wat we al deden en te blijven vernieuwen is het nodig om per 1 januari 2024 de abonnementsbijdrage te verhogen (indexeren). We realiseren ons ook dat ieders persoonlijke financiƫle situatie anders is. Daarom kon je de afgelopen weken jouw gevoel over de hoogte van de indexatie met ons delen door een enquete op deze pagina.

Hieronder de uitkomst van de enquete. Deze uitkomst zal gebruikt worden om een besluit te nemen over de hoogte van een eventuele indexatie. Verdere informatie hierover zal in december 2023 worden gecommuniceerd.

Welke indexatie kies jij voor 2024?
51 votes

De poll is gesloten