Hartelijk dank gulle gevers!

Via deze weg delen wij graag de eerste resultaten van de Actie Kerkbalans met jou. De groep die heeft aangegeven te willen bijdragen (47% respons) levert de Veenkerk een bedrag op van bijna € 58.000,=. De gemiddelde bijdrage is dan ook 11% hoger dan vorig jaar. Binnen de groep die geeft zijn ook 24 nieuwe gevers. Dus de Veenkerk groeit nog steeds. We zijn dan ook super blij met dit resultaat en willen jou dan ook hartelijk danken voor jouw bijdrage en betrokkenheid.

Ben je nog niet toegekomen aan het invullen van de Actie Kerkbalans of is het je even ontschoten? Weet dan dat inleveren nog steeds kan op één van onderstaande adressen:
  • Baak van Scharendijke 9
  • Genemuidengracht 114
  • Bantpolder 2
  • Heideweg 15 (Hooglanderveen)
  • Straat van Messina 109
Ook de groep vrijwilligers die er voor heeft gezorgd dat de enveloppen zijn bezorgd bij alle leden willen we hartelijk danken voor jullie inzet!
De groep mensen dat nog niet heeft gereageerd (53%) krijgt binnenkort een bericht of zal persoonlijk worden benaderd met de vraag “wat de Veenkerk hen waard is”. Op deze manier hopen we onze doelstellingen, om meer op te halen dan vorig jaar (€ 66.000,=) en het begrotingstekort van de Veenkerk te verkleinen, te realiseren.