Heeft u al een abonnement op de Veenkerk?

Abonnementenbus

De afgelopen weken sloten al 125 Veenkerkers een abonnement op de Veenkerk af. Daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee, maar we zijn nog niet helemaal tevreden. Want de Veenkerk telt veel meer leden en die gunnen we allemaal een abonnement!

Sinds 6 december 2022 kun je een abonnement op de Veenkerk afsluiten. Het abonnement vervangt de actie Kerkbalans en zal ons helpen een financieel gezonde kerkgemeenschap te worden en blijven. Uiteraard blijft iedereen welkom in de Veenkerk, met of zonder abonnement!

Heeft u het formulier nog niet ingevuld? Doe dat dan alsnog en lever het in. Ook als u geen bijdrage wilt of kunt leveren, vragen we u het formulier in te vullen (vul dan bij bedrag 0 euro in). Zo weten we dat we deze maand niet bij u langs hoeven te komen om het ingevulde formulier op te halen.

Inleveren van het formulier kan op zondag bij de vieringen (in de rode bus in de hal van De Kamers), of door het formulier te mailen naar fondsencvk@pknamersfoortnoord.nl. U kunt uw ingevulde formulier (in een gesloten envelop met de tekst “Veenkerk Abonnement”) ook afgeven bij een aantal Veenkerkers in de wijk.

Twijfel je nog, of heb je vragen of suggesties? Spreek ons even aan of neem contact op via abonnement@veenkerk.nl. Meer informatie over het abonnement lees je ook via de linkjes hieronder:

De werkgroep Abonnement: Patrick, Mark, Tjeerd en Matthijs