Toekomstgericht en hoopvol gemeentezijn.

Er is nogal wat aan de hand in onze gemeenten. Vele onder ons hebben te maken met krimp. Hoe moet je je daartoe verhouden? Voor je het weet betekent krimp kramp. Ds. Wim Vermeulen laat ons van de andere kant kijken. Niet de krimp bepaalt ons beleid, maar geloofsvertrouwen. Daarmee worden onze twijfels en onze zorgen niet ontkend maar wel in perspectief gezet. Op woensdagavond 13 november willen we met elkaar nadenken over wat op ons afkomt en waar de uitdaging ligt.

Ds. Vermeulen is predikant van de Jacobikerk in Utrecht. Hij werkt met verschillende theologische inzichten, uit Amerika en Engeland. Hij laat u proeven wat daar uitgedacht is. Natuurlijk gaan we ook met elkaar in gesprek over onze ervaringen.

U bent van harte welkom in de Adventkerk in Bunschoten – Spakenburg (Heemstedesingel 1). Opgave: Petravanieperen@nieuwekerkamersfoort.nl. We ontmoeten u graag, ook als u zich niet vooraf heeft aangemeld. Deze avond is bedoeld voor alle wijkgemeenten van de Ring Amersfoort. Zowel kerkenraadsleden als gemeenteleden zijn van harte uitgenodigd.
Petra van Ieperen, Ds. Wouter Klouwen, Ds. Trinette Verhoeven