• Dit evenement is voorbij.

Zondag 8 september Rolinka Klein Kranenburg – Startzondag

8 september @ 10:00 - 11:00

Startzondag – vergeet je bestek niet mee te nemen:-)

Hoopvol wil ik graag dit jaar, dit seizoen instappen. Geen idee hoe t allemaal zal gaan, maar de hoop houdt ons gaande en staande.

Hoe zag Augustinus dat eigenlijk? Waar haalde hij het vandaan? Zijn hoop? Waar putte hij uit? Hij is dan wel gegrepen door Gods overweldigende liefde, zoals hij dat zelf schrijft. Maar hoe werkt dat dan voor hem? Wat doet dat met hem? Zijn dan meteen alle twijfels aan de waarde van het leven, aan God en Jezus verdwenen?

Deze zondag zullen we iets meer horen over hoe dat zat in Augustinus’ tijd met de kerk en welke rol hij daarin speelde. En opnieuw horen we Augustinus zelf spreken over zijn geloof, zijn liefde voor God. Deze woorden kent u misschien wel: Veel te laat heb ik jou liefgekregen…

We laten ons opnieuw door Augustinus inspireren en zo hoopvol en in geloof en met liefde dit seizoen aan te gaan en in te kleuren.

Muziek: Ferdinand

Lector: Mats

Koster: Henk

Oppas: aanwezig