Experiment “Abonnement op de Veenkerk” geslaagd!

De Veenkerk is definitief over op een abonnement. In oktober 2022 zijn we gestart met het experiment “Abonnement op de Veenkerk” ter vervanging van de Actie Kerkbalans. De officiële aftrap was begin december waar het eerste abonnement op symbolische wijze is afgesloten.

De werkgroep en vele vrijwilligers hebben ontzettend veel werk verricht om dit experiment voor te bereiden en uit te voeren. Dat heeft ertoe geleid dat er 212 abonnementen zijn afgesloten en dat we meer toegezegd hebben gekregen dan vorig jaar met de Actie Kerkbalans! Tijdens de viering op Paasmorgen is een korte terugkoppeling gegeven. Je kunt het ook teruglezen op de website onder Resultaten Veenkerk.

Dank aan alle gemeenteleden die hieraan hebben meegewerkt. Het tekort is hiermee nog niet weggewerkt, maar het vormt een hele mooie basis voor de komende jaren. Ben je er nog niet aan toegekomen om het abonnement af te sluiten?  Dat kan uiteraard nog steeds. Kijk voor meer informatie op https://veenkerk.nl/inschrijfformulier/