Save the date: 8 september en 19 en 20 oktober!

Hoewel velen druk zijn met de voorbereidingen voor de zomervakantie waarin we even tot rust hopen te komen en mogen opladen, denken we ook al na over de activiteiten voor het nieuwe Veenkerk seizoen.

Zondag 8 september: Startzondag

Bekendmaking nieuwe activiteiten voor komend seizoen, een feestelijke viering en aansluitend een gezamenlijke lunch op het strand van de Kamers. Meer informatie volgt na de zomerstop. Heb je ideeën of wil je meehelpen? Meld je bij Jonine de Waal via scriba@veenkerk.nl.

Zaterdag 19 en zondag 20 oktober: Feestweekend 21 jaar Veenkerk

De Veenkerk is jarig! Met 21 jaar ben je volwassen en ook wij als Veenkerk zijn in 21 jaar volwassen geworden en maken steeds meer stappen om ook echt op eigen benen te staan. Dat willen we vieren in het weekend van 19 en 20 oktober.

Zaterdagavond 19 oktober: Benefietconcert

Gezamenlijk met Bzzzonder organiseren we een Benefietconcert in De Kamers rond het thema ’21 jaar’ met als doel geld op te halen om als Veenkerk te blijven bestaan.

Zondag 20 oktober: 21 Breakfast en een feestelijke viering

Wil je meehelpen? Meld je bij Jonine de Waal via scriba@veenkerk.nl. Meer informatie over dit feestweekend volgt na de zomerstop.