Serie Veenkerk op eigen benen

Na de zomervakantie begonnen we alweer vol goede moed aan een nieuw seizoen. Daarbij werden diensten voorbereid door Johan, en er komen nog een paar diensten aan waar we met zijn allen aan werken.

Alle dank aan degenen die steeds hieraan meewerken! We maken zo samen het werk van Rolinka ook lichter.

Met Augustinus zijn wijze raad, wandelen we langs het stichten van de kerk, vrede, gemeenschap zijn en onze eigen reis/pelgrimage.

Geïnspireerd door de Iona vieringen en door de serie The Chosen beginnen we op 1 september met een Iona viering met reflectie. Alleen… in dit geval willen we ook samen hardop nadenken. Waar Simon (‘hij die hoort’) ineens Petrus (‘rots’) gaat heten. En wat dat teweeg brengt.

Wees welkom!

Jacob en Agi