Vacatures in de Veenkerk

Op diverse plaatsen in en rondom de Veenkerk kunnen we nog hulp gebruiken! Op de website staat een overzicht met alle actuele vacatures in de Veenkerk. We brengen er graag een aantal in het bijzonder onder de aandacht:

CvK: voorzitter en penningmeester

Het College van Kerkrentmeesters (CvK) zoekt een nieuwe voorzitter en een nieuwe penningmeester. Omdat de Veenkerk op dit moment niet vertegenwoordigd is in dit college en de andere kerken (Het Brandpunt en De Inham) wel, doen we via deze weg een oproep aan de leden van de Veenkerk. Zeker in deze tijd waarin de toekomst van de Veenkerk onzeker is en de financiën een belangrijke rol spelen is het belangrijk dat de Veenkerk ook plaatsneemt in het CvK.

Hier zien we ook overlap met het traject om de samenwerking met de Protestantse Gemeente Amersfoort te onderzoeken. Als dit traject voortvarend verloopt, is het een tijdelijke klus. Heb je interesse of vragen over deze vacatures dan kun je terecht bij Daniëlle Donath voorzitter@veenkerk.nl.

Grafisch vormgever website Veenkerk

De komende tijd willen we aan de slag met het verbeteren van de website zodat we op internet beter vindbaar worden voor nieuwe leden en alle lopende initiatieven een goede plek krijgen op de website. Voor de technische ondersteuning hierbij hebben we inmiddels mensen gevonden. We zoeken nog mensen die graag mee willen helpen met de grafische vormgeving. Lijkt het je leuk om te helpen bij het re-design van de website? Dan zoeken we jou! Kennis of ervaring zijn fijn, maar niet noodzakelijk. Creativiteit en enthousiasme vinden we veel belangrijker! Als je het leuk lijkt hiermee aan de slag te gaan of het graag wil leren, horen we graag van je! Voor meer informatie kun je terecht bij Jessica Ruijs nieuwsbrief@veenkerk.nl.

Minikerk en Kinderwoorddienst

Ook het team van de minikerk kan extra ondersteuning gebruiken. We zoeken meerdere volwassenen om de kleintjes te begeleiden, maar ook tieners zijn welkom. Voor de Kinderwoorddienst zoeken we in ieder geval 2 nieuwe mensen. Na dit seizoen stoppen er 2 mensen. Dit vangen we graag op met nieuwe mensen. Heb je interesse, wil je meelopen, of heb je eerst nog vragen? Dan kun je terecht bij Karin Houwing (Minikerk) of Hilde Kremer (Minikerk en Kinderwoorddienst).

Kijk voor een toelichting op alle vacatures op veenkerk.nl/vacatures of spreek iemand van de wijkraad aan.