Zangers en zangeressen gevraagd voor Oecumenisch Kerstconcert met Samenzang

Op zondag 15 december 2019 vindt weer het Oecumenische Kerstconcert met Samenzang plaats in de Sint Martinuskerk in Hoogland.

De deelnemers zijn Muziekvereniging Sint Caecilia en een Kerst-Projectkoor. Als u graag zingt, nodigen wij u uit om mee te zingen met het koor.

Om het oecumenisch karakter nog meer tot uiting te laten komen, vragen we vooral protestantse zangers en zangeressen om mee te doen.

Er worden concertstukken uitgevoerd voor koor, voor koor en orkest, en koor en orkest begeleiden de samenzang.

De repetities worden in de Sint Martinuskerk in Hoogland gehouden op donderdagavond van 19.45 uur tot 21.30 uur op de volgende data: 7, 14 ,21 en 28 november en 5 en 12 december.

De generale repetitie met de muziekvereniging is op zondag 15 december om 15.00 uur voorafgaand aan het concert. Tussen de repetitie en het concert zal er voor een lichte broodmaaltijd worden gezorgd.

Om u op te geven of voor inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Truus van Middelaar, secr. Sint Martinuskoor, tel. 033 4550884

Vermeld u bij uw aanmelding a.u.b.:

Naam en adres, telefoonnummer, emailadres en stemsoort

Zingt u niet mee in het koor, vermeld dan de datum vast in uw agenda. Het is een belevenis om dit concert en het samen zingen van kerstliederen mee te maken: zondag 15 december om 19.00 uur.

Namens de organisatie: Jitske Laks en Truus van Middelaar